نگاهی به نحوه پوشیدن کت و شلوار توسط بزرگترین سیاستمداران دنیا

کت و شلوار سیاستمداران بزرگ دنیا - کت و شلوار مشهد - پوشاک اطمینان مشهد

این مقاله فارغ از هر گونه جهت گیری های سیاسی افراد درون آن نگارش شده و صرفا به بررسی جنبه پوشش افراد می پردازد. احتمالاً قبلاً  هم بسیار در مورد اهمیت خوب لباس پوشیدن شنیده‌‌اید. اینکه نحوه لباس پوشیدن ما ( بطور مثال پوشش رسمی مانند کت و شلوار) بر طرز فکر، احساس، عمل و نحوه واکنش دیگران به ما تأثیر می گذارد، امری بدیهی به نظر می رسد. این امر به ویژه در مورد سیاستمداران که تحت نظارت عمومی هستند و اغلب نماینده کشورهای خود هستند، دوچندان صادق است.

به همین دلیل نیز اصلا جای تعجب نیست که برخی از سیاستمداران دنیا سبک پوشش خود را بسیار بیشتر از دیگران جدی می گیرند. در این مقاله از وبسایت مجموعه پوشاک اطمینان مشهد، نگاهی می اندازیم به تعداد انگشت شماری از سیاستمداران مرد برجسته که از نظر ما، یکی از خوش پوش ترین ها در جهان هستند.  البته علاوه بر این به جزئیات لباس های آنها، علی الخصوص کت و شلوار مورد استفاده شان، نیز میپردازیم و سعی داریم تا آنچه را که آنها را شیک پوش جلوه می دهد، کشف کنیم و با شما همراهان عزیزمان به اشتراک بگذاریم.

استایل کت و شلوار امانوئل ماکرون

زمانی که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فعلی فرانسه روی کار آمد، به دلیل ظاهر نخبه‌گرایانه‌اش، سر و صدا های زیادی در میان هموطنان او در فرانسه به وجود آمد. ماکرون قبل از دوران ریاست جمهوری از البسه راحتی برای استایل شخصی خود استفاده می کرده ، اما خوشبختانه این موضوع بر چهره او به عنوان یک مرد خوش لباس و سیاستمدار تاثیری نگذاشته است. پس از انتخاب اون به عنوان جوانترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه ، اغلب رئیس جمهور جوانی را خواهید دید که کت و شلوار تک سینه ای ساده و غیر پر زرق و برق دارد، حتی زمانی که در رویدادهای سیاسی برجسته شرکت می کند. او معمولا رنگ های مشکی یا آبی سرمه ای و کراوات تیره را انتخاب می کند. یقه انتخابی ماکرون نیز شامل طرح هایی ساده و کژوال تر است. در مورد قد شلوارهای مورد استفاده او نیز ، لبه‌ی شلوار به راحتی روی بالای کفش های براق او بدون نیاز به تا زدگی قرار می گیرد.

چه چیزی باعث می شود استایل کت و شلوار او زیبا و چشم نواز به نظر برسد؟

ماکرون به ثبات و تناسب دقیق معروف است . کت و شلوارهای او فیت بدن اون هستند اما خیلی تنگ نیستند. همه چیز سر جای خودش است، درست در جایی که انتظارش را باید داشته باشیم. دلیل دیگر زیبایی کت و شلوار های ماکرون بر تن او ، بدن آماده و استیل خوب اوست که ناشی از ورزش های تناسب اندام ویژه آقای رئیس جمهور است.

امانوئل مکرون - کت و شلوار سیاستمداران - کت و شلوار مردانه - پوشاک اطمینان مشهد

امانوئل مکرون – کت و شلوار سیاستمداران – کت و شلوار مردانه – پوشاک اطمینان مشهد

استایل کت و شلوار جاستین ترودو

نخست وزیر کانادا در کشورش قلب های خیل عظیمی از مردم را ربوده و به او لقب خوش پوش ترین سیاستمدار جهان را داده اند. ما نیز با این نظر موافقیم. البته باید در نظر داشت که در مورد ترودو، ظاهر زیبای صورتش نیز کمک زیادی به استایل او با کت و شلوار مردانه می کند.

درست مانند مکرون، رهبر کانادا نیز کت و شلوارهای تک سینه و پیراهن های سفید یا آبی روشن (اغلب با آستین های بالا زده) می پوشد. بیشتر اوقات، کت و شلوارهای او دارای یقه برگردان و شلوارهای بدون دم پای تا زده و با قد مناسب هستند.

اما از طرفی ترودو برخلاف همتای فرانسوی‌اش، انتخاب رنگ کراوات او به سمت رنگ‌ها و الگوهایی خاص از قرمز پر زرق و برق گرفته تا آبی کم‌رنگ‌تر، متمایل است. اما بارز ترین مشخصه ظاهری برای ترودو شاید جوراب بازی قوی اش تلقی شود. او اغلب با پوشیدن جوراب های سرگرم کننده و دارای طراحی های منحصر به فرد آن را انجام می دهد.

چه چیزی باعث می شود استایل او منحصر به فرد باشد؟

باز هم همه چیز به تناسب عالی میان تمام اجزا ختم می شود. تمام اقلام لباس ترودو از جمله کت و شلوار مردانه، کاملاً طراحی شده اند و به خوبی با رنگ ها هماهنگ هستند. انتخاب جوراب‌های او نیز ثابت می‌کند که ما مردان می‌توانیم بدون اینکه خود را خیلی جدی بگیریم، زیبا به نظر برسیم.

جاستین ترودو- کت و شلوار سیاستمداران - کت و شلوار مردانه - پوشاک اطمینان مشهد

جاستین ترودو- کت و شلوار سیاستمداران – کت و شلوار مردانه – پوشاک اطمینان مشهد

استایل کت و شلوار ولادیمیر پوتین

شاید تعجب آور نباشد که ولادیمیر پوتین تصویر اقتدار و قدرت خود را از طریق پوشیدن کت و شلوارهای تک سینه کلاسیک و البته تا حدی محافظه کارانه با یقه های شکاف دار در اذهان ما قرار داده است. رئیس جمهور روسیه از رنگ های تیره مانند مشکی، آبی تیره یا خاکستری زغالی برای انتخاب کت و شلوارهای خود استقبال می کند. برش‌های گشاد کلاسیک کت و شلوارهای او، فارغ بودن او از مدهای روز را نشان می‌دهد و تا حدی ما را به گذشته پیوند می‌دهد.

وقتی صحبت از اکسسوری به میان می‌آید، پوتین اینجا نیز فردی برجسته به شمار می رود چراکه  او معمولاً کراوات مشکی، آبی یا مایل به قهوه‌ای و جوراب های منحصرا مشکی میپوشد. واقعیت جالب دیگر در مورد ولادیمیر این است که رئیس جمهور روسیه با احتیاط هرگونه مارک قابل مشاهده روی لباس های خود را حذف می کند و آنها را غیرقابل شناسایی می کند تا به این ترتیب به جانبداری از هیچ برندی محکوم نشود.

چه چیزی باعث می شود استایل او مورد توجه باشد؟

انتخاب استایل های پوتین بسیار هوشمندانه است و به عنوان رسانه ای برای به تصویر کشیدن تصویر او به عنوان یک مرد قدرتمند و اقتدار گرا، جایی که همه رنگ های لباس هایش به اتفاق آرا از آن حمایت می کنند، استفاده می شود. گرچه او به هیچ عنوان به دنبال داشتن یک استایل اختصاصی و منحصر بفرد برای خود نیست ، بلکه بر داشتن ظاهری کلاسیک و بی انتها تکیه می کند.

پوتین - کت و شلوار سیاستمداران - کت و شلوار مردانه - پوشاک اطمینان مشهد

پوتین – کت و شلوار سیاستمداران – کت و شلوار مردانه – پوشاک اطمینان مشهد

 

استایل پوشش نارندرا مودی

اگر سیاستمداری وجود داشته باشد که از هنجار منحرف شد و یک روند ساز بود، آن نخست وزیر هند نارندرا مودی است. انتخاب بی عیب و نقص او در لباس ها توسط بسیاری در هند مورد علاقه و کپی قرار گرفته است و حتی نوع خاصی از لباس به نام او وجود دارد که به پیراهن مودی / کورتا معروف است.

همانطور که در همه ی رسانه ها دیده می شود، نخست وزیر هند مانند سایر همتایان خود کت و شلوار سنتی غربی نمی پوشد، بلکه به ریشه های خود پایبند است. سبک او از پوشیدن کورتاهای(نوعی لباس سنتی هندی) نخی طرح دار به نهرو کورتا تبدیل شد. بعدها و در یک مناسبت رسمی هنگام احوالپرسی با رئیس جمهور سابق ایالات متحده، باراک اوباما ، حتی نام خود را با نخ طلایی در خطوطی که نوارهای عمودی تشکیل می داد، گلدوزی کرد. البته ذکر این نکته نیز در مورد مودی بسیار حائز اهمیت است، که جذابیت های اخلاقی این سیاستمدار است که سبک و شخصیت او را تا این حد کامل می کند.

 

چه چیزی باعث می شود استایل او تند و تیز باشد؟

راز موفقیت در نحوه استایل مودی، اولا تمایل او به سفارشی کردن سبک خود با توجه به نوع فضا و جمعیتی است که در آن قرار می گیرد. او در هند و هنگام سفر به خارج از کشور کاملا متفاوت لباس می‌پوشد. ثانیاً، رویکرد تجربی او به رنگ‌ها است که او را شیک پوش می‌کند. توجه مودی به رنگ ها و رنگ شناسی اون بسیار زیزکانه و ظریف است. بنابراین جای تعجب نیست که انتخاب های مد غیرقابل پیش بینی او، چه در هند و چه در حتی فراتر از آن نیز سر و صدای زیادی ایجاد می کند.

هند- کت و شلوار سیاستمداران - کت و شلوار مردانه - پوشاک اطمینان مشهد

هند- کت و شلوار سیاستمداران – کت و شلوار مردانه – پوشاک اطمینان مشهد

جمع بندی نهایی

سیاستمدار بودن مطمئناً کار سختی است، اما ما فکر می کنیم که خوب لباس پوشیدن می تواند زندگی آنها را آسان تر کند. حداقل، پرهیز از دستکاری‌های مصنوعی و اشتباهاتی ،مانند کراوات‌های بلند یا کت و شلوارهای گشاد دونالد ترامپ که توجه ناخواسته‌ای را به خود جلب کنند. انتخاب یک کت و شلوار مناسب در  بهترین حالت، می تواند به ایجاد شخصیتی منحصر به فرد و نفوذ سیاسی آنها کمک کند (نمونه خوبی از این موضوع ولادیمیر پوتین است).

 

جهت مشاهده فروشگاه اینترنتی اطمینان، اینجا کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی