نکته‌های اساسی برای پوشش آقایان

مقاله آموزشی پوشاک آقایان | مطلب آموزشی فشن | پوشاک اطمینان | کت و شلوار آقایان | کت و شلوار مشهد

نکته‌‌های اساسی برای سبک پوشش آقایان

ممکن است مرتکب اشتباه شوید و این اتفاق کاملا طبیعی است. زمانی‌که هیچ دانش و راهنمایی ندارید، این اتفاق می‌تواند کمی ترسناک باشد. آقایان بیایید این شرایط را یک بار و برای همیشه تغییر دهیم. در این مقاله تصمیم داریم نکاتی اساسی را درباره سبک پوشش مردان توضیح دهیم که در درجه اول باید خیلی خوب آن‌ها را یاد بگیرید.

1. لباس‌هایی که می‌خرید را بپوشید

یکی از اشتباهاتی که مردان آن را خیلی زیاد مرتکب می‌شوند، این است که تمام پول‌هایشان را خرج می‌کنند و هیچ‌وقت لباس‌هایی که خریده‌اند را نمی‌پوشند.

آن‌ها نگران هستند که شاید لباس‌هایشان چروک و کثیف شود. آقایان لطفاً نگران نباشید.

پول‌های خود را برای لباس‌هایی که تصمیم ندارید بپوشید، خرج نکنید.

اصلا منطقی نیست که پولی که به‌سختی درآورده‌اید را صرف خرید لباس‌هایی زیبا و مد روز کنید و اجازه دهید بلااستفاده بمانند و در کمدتان خاک بخورند. این فکرها را کنار بگذارید، بیرون بروید و با افتخار لباس‌های خودتان را بپوشید. بدترین اتفاق ممکن کثیف شدن، لک شدن یا بوی عرق گرفتن است. ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی‌ها برای همین شرایط به‌وجود آمده‌اند.

2. پیراهنی بخرید که عضلات‌تان مشخص باشد

قطعا منظورم پیراهن‌هایی نیست که در فکرتان می‌گذرد. منظورم این است که پیراهنی تهیه کنید که کاملا اندازه‌تان است و روی بدنتان به‌خوبی می‌نشیند. این کار، قسمت‌های مردانه بدن شما مثل، شانه‌ها و سینه‌تان را برجسته‌تر نشان می‌دهد. تازدن آستین‌ها یکی از عواملی است که باعث می‌شود ظاهر شما به‌شدت جذاب شود زیرا با این کار ساعدهایتان را به نمایش می‌گذارید. تحقیقات بسیار زیادی نشان می‌دهد زنان، دست‌های مردان را زمانی‌که پوشیده نیست، دوست دارند.

 

 3. کیفیت حرف اول را می‌زند

کیفیت لباس‌هایی که می‌خرید اولین سنگ بنای ساختمان هرم سبک پوشش آقایان است.

زمانی‌که صحبت از نکات اساسی برای سبک پوشش مردان می‌شود، کیفیت یکی از موارد حیاتی است. اگر کت‌و‌شلوار شما به‌جای یک لباس با کیفیت بیشتر شبیه به کیسه زباله باشد، هیچ پولی نمی‌تواند به شما کمک کند.

××××××××××××××××××××

یک کت‌و‌شلوار با قیمت مناسب که کیفیت خیلی خوبی دارد خیلی بهتر از کت‌و‌شلواری گران است که سایزتان هم نیست. پول نمی‌تواند موقعیت شما را نشان دهد ولی توجه به کیفیت می‌تواند.

 

 4. دیگر شبیه به آقای تی (Mr. T) لباس نپوشید

اگر دوست دارید در هرکدام از انگشتانتان انگشتر داشته‌باشید، گردنبند و یک دستبند کلفت به مچتان بیندازید، دیگر زمان آن رسیده‌است که این کارتان را متوقف کنید. استفاده تعداد کمی از زیورآلات می‌تواند ظاهر شما را تا حد زیادی جذاب کند ولی استفاده بیش از حد از آن‌ها به شما ظاهری جلف می‌دهد.

استفاده بیش از حد از زیور‌آلات باعث می‌شود که افراد فکر کنند برای جذاب‌شدن خیلی تلاش کردید.

راه حل حفظ تعادل در استفاده از زیور‌آلات چیست؟ باید از یک ساعت و یک دستبند استفاده کنید و بیش از دو انگشتر در انگشتانتان نداشته‌باشید. این قانون را برای انگشت شصت خود هم رعایت کنید تا مورد بی‌احترامی قرار نگیرید.

5. چروک‌های لباس را از بین ببرید

قدرت زیاد با مسئولیت‌پذیری زیاد همراه است. به‌عنوان مردی شیک‌پوش، باید لباس‌های خود را به اندازه روزی که آن را از آویز لباس برداشتید، مرتب و تمیز نگاه دارید، یعنی این‌که یاد بگیرید چگونه لباس‌هایتان را اتو بکشید.

می‌دانم که اتوکشیدن کار خسته‌کننده‌ای است ولی به هر حال باید انجام شود. هیچی بدتر از این نیست که مردی با پیراهن و شلوار چروکیده راه برود. شرط می‌بندم که ترجیح می‌دهید همه پول‌هایتان را در خشکشویی خرج نکنید. یک روز در هفته میز اتوی خودتان را روبه‌روی تلویزیون بگذارید و در حالی‌که برنامه مورد علاقه‌تان را تماشا می‌کنید، لباس‌هایتان را اتو کنید.

6. دو دکمه بالای پیراهن خود را باز بگذارید

شما یک پیراهن فوق‌العاده خریدید ولی آیا می‌دانید چگونه باید دکمه‌های آن را ببندید؟ من دوست دارم عکسی بگیرم که فقط دو دکمه لباسم در آن باز است ولی نمی‌خواهم دکمه‌های بیشتری باز بگذارم.

شما فقط زمانی باید همه دکمه‌های پیراهن خود را ببندید که تصمیم دارید کراوات بزنید.

دلیل این کار چیست؟ این کار باعث می‌شود شما ظاهری غیررسمی‌ و راحت‌تر داشته‌باشید. هم‌چنین با این کار قسمتی از سینه شما باز است که اندازه آن کافی است و باعث جذابیت‌تان می‌شود ولی در عین حال بی‌ادبی هم نیست.

 7. از زیرپیراهنی و لباس‌های زیر به‌درستی استفاده کنید.

همه ما لباس زیر می‌پوشیم. ولی تعداد کمی از ما از آن‌ها درست استفاده می‌کنیم. زمانی‌که صحبت از زیرپیراهنی می‌شود، مورد پیشنهادی برای سبک پوشش مردان، زیرپیراهنی کرم ‌رنگ با یقه هفت خیلی باز است. پوشیدن زیرپیراهنی نه تنها باعث می‌شود که بدنتان زیر لباستان مشخص نباشد بلکه اگر کمی یقه پیراهنتان را باز کنید کسی نمی‌تواند آن را ببیند. بعد از زیرپیراهنی به سراغ لباس زیر می‌رویم. اگرچه می‌توانید بسته‌های ارزان‌قیمت پنج عددی را بخرید، ارزشش را دارد که برای کیفیت بالاتر کمی بیشتر هزینه کنید.

بعضی مدل‌های لباس زیر، راحتی بی‌نظیری دارند و از عرق‌کردن جلوگیری می‌کند.

تقاضای زیادی برای زیر‌شلواری‌های بسیار راحت و باکیفیت وجود دارد که می‌توان برای آن هزینه کرد. بعضی از این زیرشلواری‌ها حتی قیمت خیلی مناسبی دارند.

 

8. بیش از حد به خودتان ادکلن نزنید

خیلی خوب است که خوشبو باشید. بوی خوش مردان می‌تواند خیلی قوی باشد و مثل هر قدرت دیگری، امکان ضرر کردن از محل همین قدرت نیز وجود دارد. اگر بیش از حد عطر و ادکلن استفاده کنید باعث می‌شود بیش از حد بو بدهید که کمی برای دیگران ناخوشایند است. در قوانین پوشش آقایان هیچ قانون مشخصی وجود ندارد که تعیین کند چند بار باید ادکلن را روی بدن خود اسپری کنید ولی سعی کنید کمی بوی عطر روی بدنتان بماند.

 

برای مشاهده محصولات و فروشگاه اینترنتی پوشاک اطمینان اینجا کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی