اندازه مناسب شلوار فاستونی مردانه

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه

همانند لباس خانم ها، مد و ترندهای لباس های آقایان مانند شلوار فاستونی مردانه نیز به طور مداوم در حال تغییر است و رسالت یک خیاط در آن است که ایده طراح را به طور صحیح پیاده سازی و اجرا کند تا لباس مناسبی ایجاد شود.

در این میان، برای حفظ تعادل میان جذابیت و توانایی تحرک با لباس، لازم است تا معیارهای ظرافت و زیبایی متناسب با فعالیت های زندگی روزمره برای لباس ها در نظر گرفته شوند.

به این تتیب، در طول زمان اندازه کت های رسمی و بلیزر کوتاه تر، پیراهن ها و آستین ها تنگ تر و قد شلوارها نیز کوتاه تر شدند به طوری که در مدهای جدید، قوزک پا و جوراب آقایان نمایان شد. در واقع     می توان گفت هیچ بخشی از لباس، از دید طراح ها دور نماند و به تمام جزییات توجه شد.

با این حال حفظ تناسبات در لباس ها اهمیت بالایی دارد و نکته قابل توجهی است. یکی از لباس های مهم برای آقایان شلوار فاستونی مردانه است که اندازه و تناسب دور کمر، دور باسن، وجود یا عدم وجود پیلی، اندازه دور ساق پا و همینطور اندازه قد شلوار، برای آن بسیار مهم است و تعیین کننده ایستایی یک شلوار خوب و مرتب است.

شلوار فاستونی مردانه نیز مانند سایر آیتم های لباس، در طول زمان دچار تغییر و تحولاتی گشته است و اندازه آن تغییراتی کرده است. در این مقاله ما به اندازه قد مناسب شلوار برای موقعیت های متفاوت و براساس سایز و اندازه های مختلف در آقایان می پردازیم تا با توجه به این نکات، بتوانید اندازه قد مناسب شلوار خود را بیابید و برای مکان و موقعیت مورد نظر خود، آراسته جلوه نمایید.

 

اندازه قد شلوار فاستونی مردانه مناسب برای قدهای بلند

برای یک فرد لاغر و‌نسبتا قد بلند، شلوارهای نسبتا تنگ و با قد شلوار کمی کوتاه گزینه های مناسبی هستند به طوری که قوزک پا و یا تا اندازه ای جوراب شخص پیدا باشد. اگرچه پوشیدن شلوارهای با قد کوتاه، امری جسورانه می باشد و افرادی که دمی خواهند امروزی تر به نظر برسند از این شلوارها استفاده می کنند، اما نکته مهم این است که پوشیدن شلوارهای با قد کوتاه برای جلسات بسیار مهم و یا مصاحبه های شغلی، اصلا مناسب نیست و باید شلواری با قد بلندتر پوشیده شود. دقت کنید که رعایت قواعد پوشش برای موقعیت های مختلف، گزینه ای است که همواره باید به آن توجه گردد.

از آنجا که در شلوارهای با قد کوتاه جوراب شخص نمایان می شود، توجه به رنگ و شکل جوراب نیز اهمیت ویژه ای پیدا می کند و بهتر است رنگ جوراب با رنگ کفش، شلوار و کمربند هماهنگی داشته باشد. فراموش نکنید که گرچه پوشیدن شلوارهای با قد کوتاه ترند روز شلوارهای آقایان است اما در کوتاه کردن قد شلوار حتی برای موقعیت های مناسب این شلوار نیز زیاده روی نکنید تا همچنان شلوارتان متناسب و زیبا جلوه کند.

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه – شلوار تک

اندازه قد شلوار فاستونی مردانه مناسب برای قدهای کوتاه

برای افراد قد کوتاه و یا افرادی که دارای عضله برجسته در قسمت ساق پا هستند، پوشیدن شلوارهای با قد کوتاه اصلا گزینه مناسبی نیست و باعث کوتاه نشان دادن هرچه بیشتر این افراد می شود. بهتر است این افراد شلواری را انتخاب کنند که قد آن در حالت ایستاده، به قسمت بالای کفش برسد و کاملا جوراب را بپوشاند. داین امر باعث حفظ زیبایی و آراستگی بیشتر شلوار برای این آقایان می شود.

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه – شلوار تک

سجاف شلوار، لبه شلوار با برگردان یا بدون آن

به طور کلی شلوارهای با لبه پاکتی دار، ظاهری غیر رسمی تر دارند و برای موقعیت های رسمی باید از  شلوارهای با لبه صاف و بدون برگردان استفاده گردد.

شلوارهای پاکتی دار برای اندام های لاغر و قد بلند بسیار مناسب هستند. همچنین، اندازه سجاف برای این شلوارها، ۴ یا ۵ سانتی متر و با توجه به قد شما می باشد. اگر قد بسیار بلندی دارید می­توانید تا 6 سانتی­متر نیز این اندازه را تغییر داده و در نتیجه تناسبتان را متعادل نگه دارید.

برای افراد با قد کوتاه، استفاده از شلوارهای با سجاف دکمه دار مناسب نیست زیرا باعث سنگین شدن سجاف می شود و قد را کوتاه تر نشان می دهد. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از شلوارهای با سجاف بدون دکمه استفاده کنید تا خط طولی شلوار بیشتر شود و قدتان را بلندتر نشان دهد.

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه

اندازه-مناسب-شلوار-مردانه-کارخانه-پوشاک-اطمینان-پوشاک-مردانه-شلوار-فاستونی-مردانه – شلوار تک

عرض لبه شلوار فاستونی مردانه

در مورد عرض شلوار هیچگونه استانداردی وجود ندارد ولی مهم است که لبه شلوار به اندازه کافی گشاد باشد که در حین حرکت به ماهیچه­های ساق پا گیر نکند. البته باید در نظر داشته باشید عرض لبه شلوار، نباید بیش اندازه گشاد باشد و تناسب آن باید رعایت گردد.

همانطور که ذکر شد، همانند هر آیتم لباس دیگری، برای انتخاب شلوار مناسب نیز باید به موقعیت و تناسب اندام خود دقت کنید تا بتوانید اندازه شلوار مناسب را برای خود انتخاب کنید و مطمئن شوید تمامی لباس های شما، از هماهنگی با یکدیگر برخوردار هستند و آراستگی کافی را دارند.

برای مشاهده مجموعه کامل کت و شلوار فاستونی اطمینان کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی