چگونه رنگ کفش مردانه مناسب خود را انتخاب کنید

کفش مردانه اطمینان - انتخاب کفش مناسب - کفش چرم مردانه - پوشاک اطمینان

در چند سال گذشته و به ویژه امروزه، مردان بیشتر در مورد نحوه لباس پوشیدن آگاهی پیدا کرده اند و به ظاهر و استایل خود اهمیت می دهند. این امر به خصوص در اداره ها از اهمیت خاصی برخوردار است و افراد باید ظاهری داشته باشند که علاوه بر محیط کار، بتوانند برای ساعات بعد از کار نیز از آن استفاده کنند.

در بین لباس های آقایان، انتخاب کفش مناسب از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که تکمیل کننده استایل است و انتخاب درست آن، جلوه زیبایی به ظاهر شما می بخشد. با این حال باید در نظر داشت انتخاب و خرید کفش مناسب به تنهایی کافی نیست و باید با تمامی آیتم های لباس شما هماهنگ باشد.

در واقع تا زمانی که رنگ کفش با کت و شلوار شما تناسب نداشته نباشد، انتخاب یک کفش عالی نیز تفاوت چندانی در استایل شما ایجاد نخواهد کرد. بنابراین بسیار مهم است که بدانید کدام کفش برای کدام لباس مناسب است.

ترکیب رنگی کفش با البسه

برای ترکیب مناسب کفش و لباس مردانه، قوانین و مقررات خاصی وجود دارد ولی همچنان مهم است گزینه مناسب با خود و موقعیت مدنظرتان را انتخاب کنید. انتخاب استایل مناسب به خودی خود کار سختی است اما هماهنگی مناسب آن با کفش ها، صرفا یک انتخاب شخصی است. به خصوص اگر شخصی باشید که دوست دارید کفش رسمی بپوشید، باید نکات و قواعد مربوط به آن را رعایت کنید.

به طور کلی کفش های رنگ تیره انتخابی هوشمندانه تر نسبت به کفش های با رنگ روشن به نظر می رسند. به عنوان مثال، رنگ سیاه نسبت به کفش های قهوه ای رسمیت بیشتری دارد. کفش های کتانی سفید با تمام آیتم های کمد لباس شما ست می شوند و تقریبا در هر موقعیتی می توانید آنها را بپوشید.

نوع کفشی که می پوشید می تواند روی میزان رسمی بودن استایل شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، کفش های آکسفورد قهوه ای شکلاتی، نسبت به کفش های چرمی مشکی درخشان تر هستند.

در این مقاله از وبسایت پوشاک اطمینان مشهد درمورد نحوه ست کردن مناسب رنگ کفش و لباس مردانه صحبت می کنیم.

 

کفش مردانه قهوه ای

کفش های قهوه ای، به خاصیت تطبیق پذیری معروف هستند. چه کفش های چرمی و چه کفش های با جنس دیگر، رنگ قهوه ای رنگ مورد علاقه اکثر افراد برای خرید کفش است. با پوشیدن رنگ قهوه ای روشن، ظاهر شما جلوه ای آرام تر و ملایم تر پیدا می کند.

در نظر داشته باشید که شما نمی توانید کفش قهوه ای را با کت و شلوار تاکسیدو یا کت و شلوار مشکی ست کنید زیرا هیچ گونه هماهنگی با یکدیگر ندارند. همچنین شما به راحتی می توانید کفش قهوه ای را با جین نیز ست کنید. چکمه های قهوه ای چلسی برای استایل کردن به همراه شلوار جین، بسیار عالی هستند.

کفش های رنگ قهوه ای، یک انتخاب بسیار عالی برای لباس های کرم و بژ هستند. در واقع این ترکیب رنگ، ظاهری نسبتا رسمی به شما می بخشد و برای فصل تابستان بسیار عالی است.  رنگ قهوه ای برای کفش، یک تصمیم پیروزمندانه است. برای داشتن ظاهری شیک و رسمی از کفش های آکسفورد و چرمی و برای داشتن ظاهری کژوال تر از کفش جیر قهوه ای استفاده کنید.

 

کفش قهوه ای - کفش رسمی - کفش مردانه - کفش اطمینان

انتخاب کفش مناسب – کفش چرم مردانه – پوشاک اطمینان

کفش مردانه آبی

کفش های آبی، ظاهری بسیار زیبا دارند ولی با این وجود، ست کردن آنها با دیگر آیتم های لباس، کار سختی است. این رنگ کفش ها برای موقعیت های رسمی چندان مناسب نیستند و اگر به خوبی با دیگر لباس ها ترکیب نشوند، ممکن است باعث ایجاد ناهماهنگی در لباس های غیر رسمی شوند. ترکیب رنگ کفش آبی با لباس های رنگ روشن بسیار مناسب است و باعث متمایز شدن شما می گردد. این ترکیب به شما ظاهری آرام و در عین حال با اعتماد به نفس می بخشد.

برای لباس های با رنگ آبی تیره، کفش های رسمی آبی تیره و برای لباس سرمه ای، کفش های سرمه ای ست کنید. ترکیب رنگ لباس و کفش سرمه ای، برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی بسیار مناسب است.

کفش آبی - کفش رسمی - کفش مردانه آبی - کفش اطمینان

انتخاب کفش مناسب – کفش چرم مردانه – پوشاک اطمینان

کفش مردانه مشکی

اگرچه کفش های چرمی رسمی در رنگ های مختلف وجود دارند اما رنگ مشکی بیشترین گزینه انتخابی است. با این حال، کفش های چرمی مردانه به خصوص با رنگ مشکی، اصلا گزینه مناسبی برای ست کردن با لباس های معمولی و کژوال نیستند.

کفش های مشکی شما را درجه یک و با اعتماد به نفس نشان می دهند. در واقع کفش های آکسفورد، اصلی ترین کفش های رسمی هستند.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اشخاص، شخصیت های متفاوتی دارند و ظاهر رسمی مناسب تمام افراد نیست. در اصل ممکن است شما در سبک خاصی بهتر به نظر برسید ولی کفش مشکی با توجه به نوع کفش، تقریبا برای تمام افراد مناسب و خوب است.

کفش های مشکی با شلوار کتان، ظاهری معمولی دارند. دقت کنید که کفش مشکی را هرگز با شلوارک نپوشید.

کت و شلوارهای خاکستری و مشکی وقتی با کفش مشکی مات ست می شوند، ظاهر بهتری خواهند داشت.  برای کت و شلوارهای خاکستری، کفش های سیاه ساده ترین و ایده آل ترین انتخاب هستند و ظاهر شما را برای رویدادهای رسمی بسیار شیک و فوق العاده نشان می دهند.

 

مشاهده این محصول 

کفش های بورگاندی

در این کفش ها، ترکیبی از رنگ های قهوه ای و قرمز  به چشم می خورد که با لباس آبی تیره بسیار هماهنگ هستند. کفش های بورگاندی همچنین به همراه کت و شلوارهای رنگ روشن نیز بسیار چشمگیر هستند. اختلاف رنگ زیادباعث می شود ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

دقت کنید که برای این رنگ کفش، از مدل  های نوک تیز، آکسفورد و چرمی استفاده کنید.

 

کفش قهوه ای - کفش رسمی - کفش مردانه - کفش اطمینان

انتخاب کفش مناسب – کفش چرم مردانه – پوشاک اطمینان

کفش های سفید

اگر به مراسمی نیمه رسمی دعوت شده اید، از لباس های کرم و بژ به همراه کفش های سفید استفاده کنید. این ظاهر، خنک و سرزنده است و برای مجالس تابستانی در فضای باز، ایده آل است. البته شما برای داشتن این استایل کژوال، می توانید از کفش های کتانی، لوفرها و اسنیکرزهای سفید استفاده کنید.

کفش های سفید تقریبا با همه رنگ ها ست می شوند و ظاهر شما را تمیز و و جذاب نشان می دهند. اما به یاد داشته باشید که کفش های سفید به ویژه در فصل زمستان، خیلی زود کثیف می شوند و شما باید به دقت آنها را تمیز نگه دارید.

 

کفش سفید چرم - کفش مردانه سفید - کفش اطمینان

انتخاب کفش مناسب – کفش چرم مردانه – پوشاک اطمینان

کفش های چند رنگ

کفش های چند رنگ، در واقع جز کفش هایی هستند که براساس ترند روز به وجود آمده اند و برای استفاده از آنها، باید از قوانین ست کردن رنگ ها آگاه باشید.

برای پوشیدن این کفش ها، باید در نظر داشته باشید که سایر آیتم های لباس شما باید ساده و تک رنگ باشند تا ظاهر شما بیش از حد شلوغ به نظر نیاید.

کفش رنگارنگ - کفش رسمی - کفش چرم مردانه اطمینان

انتخاب کفش مناسب – کفش چرم مردانه – پوشاک اطمینان

با رعایت قوانین مربوط به ست کردن کفش ها، می توانید گزینه مناسب را برای استایل خود انتخاب کنید و مطمِئن باشید که تمام آیتم های ظاهرتان، متناسب و هماهنگ با هم انتخاب شده اند.

 

لینک اصلی این مقاله:

http://medhaavi.in/A-GUIDE-TO-MENS-SHOE-COLOUR-COMBINATIONS-2021/

 

برای مشاهده مجموعه کفش های اطمینان کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی