پالتوی مردانه اطمینان - پالتوی مردانه - پیراهن مردانه مشهد - پالتو - پوشاک اطمینان مشهد - هدیه روز پدر

بهترین رنگ‌های پالتو مردانه برای فصل زمستان کدامند؟

پیش از صحبت درباره رنگ پالتو مردانه و لباس زمستانی، باید به ‌خاطر داشته باشید که وسواس داشتن در خصوص رنگ‌ها ضرورت چندانی ندارد و هیچکس قرار نیست شما را به‌خاطر پوشیدن رنگ‌های سال گذشته سرزنش کند؛ زیرا تا زمانی که از توصیه‌های اولیه پیروی کنید و متناسب با فضا، زمان و رنگ پوست خود، رنگ‌های لباس را انتخاب کنید یا از رنگ‌های متضاد بپرهیزید، رنگ‌بندی استایل شما فوق‌العاده باقی خواهد ماند.

به خرج دادن تنوع و خلاقیت در رنگ‌بندی، راهی مؤثر برای روح بخشیدن به‌لباس‌های کسل‌کننده است؛ به‌ویژه در فصل زمستان که وسوسه ماندن در پیله گرم رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی و خاکستری بیداد می‌کند. در این مقاله از پوشاک اطمینان، راهکارهای سودمندی را برای انتخاب بهترین رنگ‌های زمستانی به شما ارائه خواهیم داد و بهترین رنگ‌های پالتو برای زمستان ۱۴۰۰ را مرور خواهیم کرد.

پالتوی مردانه اطمینان - پالتوی مردانه - پیراهن مردانه مشهد - پالتو - پوشاک اطمینان مشهد - هدیه روز پدر

پالتوی مردانه اطمینان – پالتوی مردانه – پیراهن مردانه مشهد – پالتو – پوشاک اطمینان مشهد – هدیه روز پدر

آنچه باید دربارة رنگ پالتو برای زمستان ۱۴۰۰ بدانیم

  • نکات کلیدی برای انتخاب رنگ پالتو در زمستان
  • بهترین رنگ‌های پالتو و کت‌های زمستانی امسال

 

نکات کلیدی برای انتخاب رنگ پالتو در زمستان

۱. رنگ پوست خود را بشناسید

برای انتخاب پالتو متناسب با رنگ پوست خود، ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید. برای این منظور، ابتدا به رنگ پوست ساعد خود نگاه کنید. اگر پوست روشنی دارید، به سمت رنگ‌های تیره متمایل شوید و از رنگ‌های خیلی روشن دوری کنید؛ اما اگر پوستی سبزه دارید، رنگ‌های زرد، زیتونی و هر رنگی که به پوست شما نزدیک است را فراموش کنید. همچنین اگر پوستی تیره دارید، جهانی از تمام رنگ‌ها منتظر شما خواهد بود. هرچه رنگ پوست شما تیره‌تر باشد، به‌راحتی می‌توانید رنگ‌های روشن را انتخاب کنید؛ بااین‌حال، از رنگ‌های تیره‌تر نیز غافل نشوید.

۲. در هماهنگ کردن رنگ‌ها هوشیار باشید

به‌عنوان یک قاعده کلی، به‌ یاد داشته باشید که رنگ‌های روشن هنگام قرارگیری در مجاورت رنگ‌های سیاه یا سفید، جلوه اصلی خود را باز می‌یابند. احتمالا پس از شنیدن این نکته، از این پس هنگام انتخاب پیراهن برای پوشیدن همرا با شلوار مشکی روزمره خود، بیشتر فکر خواهید کرد.

شما می‌توانید از شلوارهای سرمه‌ای، خاکستری یا جین‌های تیره استفاده کنید که تضاد رنگی ملایم‌تری با رنگ‌های روشن برقرار می‌کنند. لباس‌های روشن در کنار حاشیه‌های تیره، برجستگی دوچندانی دارند.

۳. تقابل رنگ و جنس پارچه

پالتوی مردانه اطمینان - پالتوی مردانه - پیراهن مردانه مشهد - پالتو - پوشاک اطمینان مشهد - هدیه روز پدر

پالتوی مردانه اطمینان – پالتوی مردانه – پیراهن مردانه مشهد – پالتو – پوشاک اطمینان مشهد – هدیه روز پدر

انتخاب رنگ‌بندی پالتو به‌همان اندازه که به ظاهر شما مربوط می‌شود، بر جنس لباس نیز دلالت دارد. به‌طور کلی، لباس‌هایی که از مواد مصنوعی مانند پلی‌استر یا اکریلیک تهیه می‌شوند، بهتر رنگ می‌گیرند، چاپ‌های مرغوب‌تری را جذب می‌کنند و رنگ‌بندی متنوع و شاداب‌تری دارند. از سوی دیگر، رنگ‌آمیزی لباس‌هایی که از الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه تهیه می‌شوند، کمی سخت‌تر است و ظاهر یا رنگ‌بندی خشن‌تری نیز دارند؛ به‌ویژه لباس‌هایی که به‌صورت بافت تهیه می‌شوند؛ بنابراین می‌توان اذعان داشت که پالتوها و لباس‌هایی که از پارچه‌های پر زرق‌وبرق تهیه شده‌اند، لزوما کیفیت بالاتری ندارند.

۴‌ . مطابق با فصل لباس بپوشید

همان‌گونه که در فصل زمستان شب‌ها تیره‌تر به‌نظر می‌رسند، پالت رنگی کمد لباس شما هم در این فصل رو به تیرگی می‌رود. احتمالا کمد لباس افرادی که به پوشاک خود اهمیت می‌دهند، در اوایل پاییز از رنگ زرد آفتابی خالی می‌شود؛ اما کارشناسان مد بر این باورند که نباید در این موضوع افراطی برخورد کرد و از تعادل خارج شد.

رنگ‌های عمیق و متمایل به تیره، بهترین گزینه برای فصل‌های پاییز و زمستان است. به‌عنوان مثال، اگر قرمز یکی از رنگ‌های مورد‌علاقه شما برای فصل تابستان است، شرابی می‌تواند رنگ موردعلاقه شما برای فصل زمستان باشد.

۵. از تغییرات کوچک شروع کنید

بسیاری از ما آنقدر غرق در پوشیدن پالتوهای زمستانی مشکی و تیره شده‌ایم که با چالش وارد کردن رنگ به کمد لباس‌هایمان مواجه هستیم؛ بااین‌همه، اگر در پوشیدن پالتوهایی با رنگ‌های جدید مردد هستید، ابتدا تغییرات را در قسمت‌های کوچک‌تر استایل خود مانند کفش‌ها، کمربند و اکسسوری‌ها اعمال کنید.

همچنین برای عبور از دوران پالتوها و لباس‌های مشکی، ابتدا به سراغ خرید یک کت زمستانی خردلی یا خاکی نروید! احتمالا یک کت زمستانی قهوه‌ای تیره یا حتی شتری، می‌تواند شروع خوبی باشد. ست کردن این کت با کفش‌های همرنگ در استایل‌های کلاسیک مشکی، ظاهر شما را تاثیربرانگیز خواهد کرد.

 

بهترین رنگ‌های پالتو و کت‌های زمستانی امسال

۱. نارنجی سوخته

بر خلاف فلزات که هرچه درخشان باشند، ارزنده‌ترند، در فصل زمستان رنگ‌هایی که نمی‌درخشند، ارزش بیشتری در کمد لباس شما دارند!

با نگاهی به ویترین مغازه‌های مشهور و برندهای معتبر در سال ۱۴۰۰، خودنمایی رنگ‌های نارنجی سوخته و مسی را خواهید دید که اثر انتخاب طراحان و کارشناسان مد است. ظهور پالتوهایی به این رنگ در ویترین فروشگاه‌ها که با یقه‌های پهن و شلوارهای اورسایز همراه می‌شوند، حاصل نوعی بازگشت به مد دهه ۱۹۷۰ میلادی است.

این‌گونه به‌نظر می‌رسد که طراحان مد رنگ نارنجی سوخته را رنگی خنثی در نظر گرفته‌اند که به‌راحتی با رنگ‌های پیش‌فرض زمستان مانند مشکی، خاکستری و سرمه‌ای قابل‌تطبیق است. بافت‌های پشمی و شلوارهای پنبه‌ای مشکی به پالتوهای نارنجی سوخته عمق بیشتری می‌دهد و بسیار چشم‌نواز هستند.

۲. سبز نظامی

رنگ سبز مانند گیاهی خودرو در فصل زمستان است که معمولا آقایان زمانی که از رنگ‌های مشکی و تیره در این فصل خسته‌ می‌شوند، به‌عنوان رنگی خنثی به آن چنگ می‌زنند.  پالتوها و کت‌های گرم سبز نظامی یا زیتونی با عمق و غنای خود، به‌قدری در زمستان‌های اخیر محبوبیت یافته است که گاه در شهر فضای جنگ‌های پارتیزانی را تداعی می‌کند.  این رنگ ساده که هم‌اکنون به‌عنوان ترند سال شناخته می‌شود، رنگی خنثی است که به‌راحتی با باقی پوشاک تطبیق می‌یابد؛ اما اگر علاقه دارید تا با استفاده از این رنگ استایلی هوشمندانه رقم بزنید، با پالتوی سبز خود از شلوارهای خاکی، برنزی یا کرم استفاده کنید. همچنین پوشیدن لباسی با بافت درشت در این طیف رنگ و همراه‌داشتن کیفی به همان رنگ، استایل شما را استثنایی خواهد کرد.

۳. شرابی

پالتوی مردانه اطمینان - پالتوی مردانه - پیراهن مردانه مشهد - پالتو - پوشاک اطمینان مشهد - هدیه روز پدر

پالتوی مردانه اطمینان – پالتوی مردانه – پیراهن مردانه مشهد – پالتو – پوشاک اطمینان مشهد – هدیه روز پدر

طیف رنگ‌های گرم شرابی مانند بروگوندی و قرمز شیرازی، در فصل زمستان محبوبیت ویژه‌ای دارند؛ چراکه با رنگ‌های بسیاری قابلیت انطباق دارند و جفت می‌شوند.

به‌طوری کلی، طیف رنگ‌های قرمز پررنگ بسیاری کلیدی هستند؛ زیرا به گرما و غنای ظاهر شما می‌افزایند و به اطرافیان شما نیز احساس دلگرمی می‌بخشند. بدون تردید، پالتوها و کت‌های گرم در این طیف رنگی، نقطه عطف استایل شما خواهند بود و با جزئیاتی مانند اکسسوری‌هایی همرنگ، ظاهر شما را به کمال نزدیک خواهند کرد.

البته به‌خاطر داشته باشید که طیف‌های رنگ شرابی باید با رنگ‌های مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای پوشیده شوند تا نقش موثر خود را ایفا کنند. شلوار جین مشکی، بافتی مشکی و کراواتی مشکی همراه با یک پالتوی بروگوندی زیبا، همان‌چیزی است که شما را فردی تاثیرگذارتر نشان خواهد داد.

۴. زرد خردلی

پالتوی مردانه اطمینان - پالتوی مردانه - پیراهن مردانه مشهد - پالتو - پوشاک اطمینان مشهد - هدیه روز پدر

پالتوی مردانه اطمینان – پالتوی مردانه – پیراهن مردانه مشهد – پالتو – پوشاک اطمینان مشهد – هدیه روز پدر

پالتوهایی به‌ رنگ خردلی را به‌عنوان چاشنی کمد لباس‌های زمستانی خود در نظر بگیرید. به‌لطف برندهایی که در دهه ۱۹۷۰ میلادی مطرح شدند، این پالتوهای خوش‌رنگ جای خود را در صنعت مد باز کردند و اکنون مجددا از آن‌ها استقبال می‌شود.

زرد خردلی با طیف وسیعی از رنگ‌ها همنشین می‌شود و به‌عنوان یکی از انواع تیره و خاموش رنگ زرد، سبب روشنایی استایل‌های عمدتا تیره و تار زمستان را فراهم می‌آورد؛ بدون آنکه خارج از عرف رنگ‌های تیره زمستانی به ‌نظر برسد.

اگرچه این رنگ در اکثر استایل‌ها رنگ اصلی محسوب نمی‌شود، به‌اندازه‌ای قدرتمند است که تاثیر خود را نشان دهد. معمولا رنگ‌های مرسوم و تیره زمستانی در زیر قرار می‌گیرند و یک پالتو یا کت خردلی، روی آن پوشیده می‌شود. برای رنگ‌بنری استایل خود با زرد خردلی، از رنگ‌های قهوه‌ای، خاکی و نیلی بهره ببرید.

۵. رنگ‌های زینتی

رنگ‌های زینتی (Jewel tones) به مجموعه‌ای از رنگ‌های درخشان و فانتزی گفته می‌شود که از سنگ‌های قیمتی الهام گرفته شده‌اند و در سال‌های اخیر جایگاه خود را پیدا کرده‌اند؛ بااین‌حال، این طیف رنگ‌ها مخصوص سلیقه‌های خاص است و بسیاری از طراحان و کارشناسان مد و پوشاک، استفاده از این رنگ‌ها در استایل‌های زمستانی مردانه را کمی افراطی می‌دانند. ظهور این رنگ‌ها در بافت‌های زمستانی و سوئیشرت‌ها، خیلی زود به پالتوها و کت‌های گرم نیز تسری یافته است.

بسیاری از آقایان علاقه‌مندند تا بر روی لباس‌های تیره و خشن مشکی یا خاکستری زمستان، رنگ‌های زینتی درخشان را برگزینند تا استایل خود را شاداب و اثربخش جلوه دهند.

رنگ‌های زینتی به طرز شگفت‌انگیزی با رنگ خاکی همنشین می‌شوند؛ اما اگر تمایلی به جلب‌توجه افراد در میهمانی‌ها ندارید، از انتخاب این رنگ‌ها برای پالتوی خود صرف‌نظر کنید و حتی‌المقدور آن‌ها را به حاشیه استایل خود ببرید. رنگ‌هایی چون سبز زمردی و قرمز یاقوتی، پرطرفدارترین رنگ‌های زینتی به‌حساب می‌آیند.

۶. قهوه‌ای

پالتوی مردانه اطمینان - پالتوی مردانه - پیراهن مردانه مشهد - پالتو - پوشاک اطمینان مشهد - هدیه روز پدر

پالتوی مردانه اطمینان – پالتوی مردانه – پیراهن مردانه مشهد – پالتو – پوشاک اطمینان مشهد – هدیه روز پدر

در چند سال اخیر جهان مد، رنگ قهوه‌ای تنها به کفش و کمربند محدود شده بود؛ اما در سال جدید میلادی این رنگ دوباره طرفداران خود را پیدا کرده است.

گرچه قهوه‌ای یکی از سخت‌ترین رنگ‌ها برای همنشینی محسوب می‌شود، به‌راحتی در تطابق با تمام رنگ‌های پوست قرار می‌گیرد.

کمد لباس‌های زمستانی شما می‌تواند طیف‌های متعددی از رنگ قهوه‌ای را شامل شود‌. پالتو یا کت‌های گرم به رنگ تنباکویی، شکلاتی، شتری و کاراملی، گزینه‌هایی هستند که موردپسند بسیاری از طراحان مد و استیلیست‌ها در سال ۲۰۲۲ قرار دارند.

بهترین گزینه‌ها برای همنشینی با پالتوی قهوه‌ای، رنگ‌هایی خنثی مانند کرم و خاکستری به‌شمار می‌آیند؛ هرچند برخی از اهالی مد و پوشاک رنگ‌های سفید و سورمه‌ای را نیز تجویز کرده‌اند. خرید کت پشمی یا پالتوی بلندی به رنگ قهوه‌ای، گزینه‌ای پرریسک است که جذبه و اقتدار شما را ضمانت خواهد کرد.

 

جهت مشاهده انواع پالتوی اطمینان، اینجا کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی