ساسبند اکسسوری مشهد

راهنمای استفاده از ساسبند در موقعیت های مختلف | پوشاک اطمینان

در استایل‌های مردانه، هیچ‌چیز بدتر از یک شلوار آویزان نیست. هنگامی که کمر شلوار برای شما گشاد است، مدام باید با بالا کشیدن آن کاری کنید تا احساس راحتی داشته باشید و این موضوع وجهه شخصیتی شما را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. از طرفی، وقتی که به‌آسانی و با استفاده از ساسبند بتوانید شلوار خود را در جای دلخواه ثابت نگه‌دارید، بالا کشیدن مداوم آن بی‌معنی خواهد بود‌.

ساسبند اکسسوری مشهد

اکسسوری – ساسبند مشهد –

ساسبند‌ها شما را از استفاده مداوم از کمربندهای چرمی نجات خواهد داد و جایگزینی محسوب می‌شود که استایل شما را تا حدی قابل‌توجه ارتقا می‌دهد. اگر مایل هستید که استایل رسمی خود را تنوع بخشید یا استایل کلاسیک خود را ارتقا دهید، با این مقاله از پوشاک اطمینان همراه شوید تا راهنمای جامعی را از کاربرد ساسبند، در اختیار شما قرار دهیم.

آنچه باید درباره استفاده از ساسبند بدانید:

  • انواع ساسبند
  • چگونه برای مناسبت‌های مختلف ساسبند بپوشیم؟
  • نکاتی برای استفاده از ساسبند
  • چگونه ساسبند بپوشیم؟

انواع ساسبند

پیش از آنکه به راهنمای استفاده از ساسبندها برسیم، باید با انواع آن‌ها آشنا شویم تا در انتخاب هرچه بهتر اکسسوری موردعلاقه‌مان کوشا عمل کنیم.

ساسبند اکسسوری مشهد

اکسسوری – ساسبند مشهد –

۱. ساسبند‌های گیره‌ای در مقابل ساسبندهای دکمه‌ای

ساسبندهای گیره‌دار با گیره به شلوار یا شلوارک شما متصل می‌شوند و از محبوبیت بیشتری برخوردارند؛ چراکه به‌راحتی با انواع شلوارها، به‌خصوص در استایل‌های غیررسمی منطبق می‌شوند. برای استفاده از این نوع ساسبند، باید از قسمت پشت و از وسط کمر شروع کنید و سپس با جلو کشیدن بندها، آن‌ها را به قسمت جلویی شلوار خود متصل سازید.

ساسبندهای دکمه‌‌ای عمدتا در استایل‌های رسمی رایج هستند و فقط با شلوارهایی به‌کار می‌روند که دارای ۶ دکمه مخفی در قسمت کمر باشند. به‌ این ترتیب، بندهای ساسبند به دکمه‌های شلوار متصل می‌شود.

اگر شلوار شما فاقد دکمه‌های مذکور است، به‌راحتی و با چند کوک ساده می‌توانید دکمه‌های دلخواه را به آن اضافه کنید. هنگام استفاده از ساسبندهای دکمه‌دار باید ابتدا قسمت پشتی را متصل کنید و سپس شلوار را بپوشید. پس از پوشیدن شلوار، قسمت جلویی آن را متصل کنید.

۲. ساسبندهای Y در برابر ساسبندهای ضربدری (X)

جدای از اینکه ساسبند شما چگونه بسته می‌شود، پشت آن‌ها می‌تواند به دو صورت X یا Y باشد. در ساسبندهای ضربدری، دو بند ساسبند در قسمت مرکزی پشت شلوار شما به هم نزدیک می‌شوند؛ اما در دو نقطه اتصال می‌یابند؛ بنابراین، ساسبندهای ضربدری در چهار نقطه شلوار (دو نقطه جلو و دو نقطه پشت) اتصال پیدا می‌کنند.

در ساسبندهای Y بندها به‌جای دو نقطه، به یک نقطه از پشت شلوار متصل می‌شوند و در واقع یکی می‌شوند.

هنگام انتخاب بین یک آویز X و Y، توجه اصلی شما باید حس زیبایی‌شناسی سبک کلی در هر ساسبند باشد.

آویزهای پشت Y اغلب مدرن‌تر و رسمی‌تر در نظر گرفته می‌شوند.  این نوع ساسبندها امروزه مد هستند؛ زیرا از دکمه‌ به جای گیره استفاده می‌کنند؛ با این حال، اگر به شلوار شما به ثبات و فیکس شدن بیشتری نیاز دارد، آویزهای X انتخاب قابل‌اعتمادتری محسوب می‌شوند.

۳. ساسبندهای عریض و ساسبندهای باریک

هنگام انتخاب ساسبند خود، به عرض آن نیز توجه داشته باشید؛ چراکه کوچک‌ترین تغییر در عرض ساسبند نیز در ظاهر شما تاثیرگذار خواهد بود.

ساسبندهای باریک کمار از یک اینچ عرض دارند و برای استایل‌های غیررسمی مناسب‌ترند و این لباس‌ها را با ظرافت و شیک نشان می‌دهند. همچنین ساسبندهای باریک، برای مردان لاغراندام مناسب‌ترند.

ساسبندهای باریک‌تر با با شلوار جین یا کتان، تی‌شرت یا ژاکت‌های نازک همراه می‌شود و می‌توانید از آن‌ها در مهمانی‌ یا گردش‌های شبانه، ملاقات‌های دوستانه یا حتی محیط‌های روزمره اداری روبنده استفاده کنید.

از سوی دیگر، عرض ساسبندهای پهن می‌تواند بیشتر از یک‌و‌نیم اینچ باشد. این ساسبندها کلاسیک‌ترین نوع ساسبند هستند و ظاهری شیک و رسمی دارند. این نوع ساسبند برای همه انواع فرم‌های بدن، از لاغر گرفته تا افراد تنومند و همه مردان ایدئال خواهند بود‌.

سما قادر خواهید بود تا از ساسبندهای پهن‌تر را با پیراهن آکسفورد، شلوار، کت و شلوار همراه کنید و به‌لطف ظاهر باکلاس و رسمی آن‌ها، می‌توانید در محل کار یا مراسم مختلف مورد استفاده قرار دهید.

چگونه برای مناسبت‌های مختلف ساسبند بپوشیم؟

برای به پرواز درآمدن در دنیای استایل‌های کلاسیک، آگاهی از اینکه چگونه در مناسبت‌های مختلف از ساسبند استفاده کنیم، امری ضروری است.

ساسبند اکسسوری مشهد

اکسسوری – ساسبند مشهد –

۱. ساسبند در رویدادی رسمی

تمامی طرفداران ساسبند بر این باورند که این نوع اکسسوری‌ها نه‌تنها شیک هستند، بلکه کاربردی و پراستفاده نیز محسوب می‌شوند. هیچ راهی بهتر از تزیین لباس خود با ساسبند برای حضور در رویدادهای رسمی مانند مهمانی‌های اداری و عروسی وجود ندارد.

برای رویدادهای رسمی، همیشه به دنبال ساسبندهایب بروید که با موضوع آن رویداد مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر داماد هستید، احتمالاً مایل خواهید بود تا ساسبندهای کت‌و‌شلواری را انتخاب کنید که با کفش، لوازم جانبی یا حتی دسته‌گل عروس همخوانی داشته باشد.

هنگام لباس پوشیدن و استفاده از کراوات مشکی در سایر رویدادهای رسمی، ساسبندهایی را امتخاب کنید که امکان شخصی‌سازی داشته باشند. به بیان دیگر، ساسبندی را در نظر بگیرید که جزئیات چرمی برجسته، الگوهای منحصربه‌فرد، یا حتی مونوگرام چرمی را در راستا و هماهنگ با سایر لباس‌های شما به نمایش می‌گذارد.

هرگز از جلیقه روی ساسبند استفاده نکنید؛ مگر در مواقعی که بنا بر دلایلی، که قصد پنهان‌سازی ساسبند خود را دارید.

بسیاری از مردان برای استفاده از کمربند یا ساسبند دچار تردید و دوراهی می‌شوند. در وهله اول، باید بیشترین توجه را به انطباق هرکدام از این اکسسوری‌های مهم با سایر لباس‌های خود داشته باشید.

۲. ساسبندها در استفاده روزمره

اکثر مردان به‌خاطر ندارند که آخرین‌بار، چه موقع از ساسبندهای خود استفاده کرده‌اند؛ چراکه بسیاری افراد این اکسسوری جذاب را صرفا مناسب موقعیت‌های رسمی و استایل‌های کلاسیک می‌دانند. با این همه، در سال‌های اخیر استفاده از این اکسسوری در همراهی با شلوارهای جین و کتان مد شده است.

وقتی صحبت از همراهی ساسبندها با لباس‌های غیررسمی به میان می‌آید، هرگز نباید شلوارهای جین را از باد ببرید.  برای رسیدن به ظاهری عالی، جین تیره خود را با  پیراهنی مجلسی و روشن ست کنید؛ سپس ساسبندی با رنگ خنثی انتخاب کنید.

ساسبندهای چرمی و قهوه‌ای به‌خوبی تطبیق می‌یابند؛ زیرا همه‌کاره هستند و با ظاهر‌های غیررسمی ایدئال خواهند بود.  تا زدن آستین‌ها تا آرنج، ظاهری غیررسمی و در عین حال شیک به شما خواهد بخشید و استایل شما را بیش از پیش برجسته می‌کند.

۳. ساسبند برای مهمانی یا گردش شبانه

چه به دنبال یک ظاهر شیک برای قراری رسمی باشید یا سبکی جایگزین برای گردشی شبانه می‌خواهید، ساسبندها می‌توانند اکسسوری نهایی شما باشند.

بسته به برنامه‌هایتان، می‌توانید مانند موقعیت‌های رسمی،  ساسبندها را برای  شبی خاطره‌انگیز از کمد بیرون بیاورید. با این حال، برای گردش‌های شبانه هیجان‌انگیز در شهر، انتخاب ساسبند با شلوار جین، گزینه‌ای مطمئن و در عین حال هوشمندانه است.

نکاتی برای استفاده از ساسبند

ساسبند اکسسوری مشهد

اکسسوری – ساسبند مشهد –

تصمیم به پوشیدن ساسبند ممکن است مبتکرانه و هیجان‌انگیز باشد؛ اما بی‌گمان دوست ندارید که ظاهری عجیب و مضحک داشته باشید؛ بنابراین، اگر نکات زیر را در مورد نحوه پوشیدن ساسبندها دنبال کنید،هرگز دچار اشتباه نخواهید شد:

۱.  لباس‌های خود را تجهیز کنید

برای به دست آوردن ظاهری دلخواه، بهتر است مطمئن شوید که آویزها با لباس شما مطابقت دارند.  به طور خاص، باید سعی کنید جنس لباس‌ها، الگوها و رنگ‌های ساسبند و کراوات خود را مکمل یکدیگر قرار دهید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

وقتی نوبت به استفاده  ازساسبند می‌رسد، پاپیون، کراوات باریک یا حتی پیراهن رسمی بدون کراوات گزینه‌ای مناسب برای همراهی است.  یک جفت جوراب زیبا نیز انتخاب کنید تا نقش گیلاس روی کیک را در لباس‌های شما ایفا کند. همچنین بهتر است تا از کراوات‌های پهن‌تر اجتناب کنید؛ زیرا این کار باعث جلب‌توجه ساسبندها و از بین رفتن تناسب لباس می‌شود.

۲. کمربند را فراموش کنید

بزرگ‌ترین اشتباهی که می‌توانید مرتکب شوید این است که ساسبند و کمربند را به‌طور همزمان بپوشید، زیرا این دو هدف یکسان هستند.  همیشه باید ساسبندها را روی کمر خالی شلوار ببندید.

۳. اندازه مناسب را انتخاب کنید

در مورد سایز‌بندی این نوع از اکسسوری همیشه به طول و عرض دقت کنید.  همیشه اندازه‌ای را انتخاب کنید که به‌راحتی روی تنه و شانه‌های شما قرار بگیرد.  همه چیز به این بستگی دارد که شما می‌خواهید ظاهری رسمی با ساسبندها داشته باشید یا غیررسمی.

چگونه ساسبند بپوشیم؟

دانستن نحوه پوشیدن ساسبند در تطابق با استایل‌های مختلف، امری ضروری است؛ اما اولین گام در واقع این است که بدانیم چگونه این ساسبندها را بدون درهم‌تنیدگی بپوشیم. اگر در استفاده از ساسبند تازه‌کار هستید، دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله ۱: شلوار خود را روی یک سطح صاف قرار دهید که بند کمر آن مشخص باشد.
  • مرحله ۲: گیره‌های ساسبند را به بندک‌های وسط در پشت شلوار وصل کنید.
  • مرحله ۳: گیره سمت چپ را به بندک سمت چپ شلوار ببندید و در عین حال مطمئن شوید که قسمت بیرونی بند‌ها، به سمت بیرون شلوار شما باشد. همین کار را در سمت راست شلوار خود انجام دهید.
  • مرحله ۴: شلوار را بپوشید؛ سپس طول آن را در صورت نیاز تنظیم کنید. شلوار باید به طور طبیعی در قسمت کمر فیکس شود؛ بدون اینکه شما را آزار دهد.

اگر اهل استفاده از کمربند نیستید، انتخاب پوشیدن ساسبند بهترین انتخاب برای محکم کردن شلوارتان است.  با این حال، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد بهترین ساسبند برای مردان بدانید.  یادگیری نحوه پوشیدن ساسبند می‌تواند مدتی طول بکشد و تجربه شما کمک می‌کند تا ظاهر دلخواه را به دست آورید.

 

جهت مشاهده انواع کت و شلوار اطمینان، اینجا کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی