کت و شلوار مردانه - کت و شلوار مشهد - پوشاک اطمینان

کدام کت و شلوار مردانه برای من مناسب است؟

اگر حتی قصد خرید بهترین و گرانقیمت ترین نوع کت و شلوار از شناخته شده ترین برندهای روز دنیا را  را هم داشته باشید، مادامی که تناسب میان اندامتان و کت و شلوار مردانه مدنظرتان وجود نداشته باشد، نتیجه خرید گرانقیمتتان دلپذیر و دلنشین  نخواهد بود.

اولین قدم برای ایجاد یک استایل جذاب و منحصر به فرد ، شناسایی خودتان و نوع فیزیک بدنی تان است. در دنیای مد بطور کلی فیزیک بدنی اقایان به پنج گروه: ۱٫ بلند قد ۲٫کوتاه قد ۳٫درشت اندا م۴٫لاغر اندام یا اسلیم ۵٫ عضلانی  تقسیم می شود که ایجاد یک ترکیب پوشش برازنده برای هر کدام از این ۵ دسته از افراد، اصول و قواعد خاص خود را خواهد داشت.

در این مقاله اختصاصی از وبلاگ پوشاک اطمینان قصد داریم تا  به بررسی نکات و ویژگی های حیاتی برای ایجاد استایلی مناسب با کت و شلوار مردانه برای هر کدام از این ۵ گروه می پردازیم.

۱٫آقایان قد بلند

نکته کلیدی برای این آقایان  این است که کت و شلواری را پیدا کنند که در عین نشان دادن  قد رشیدشان آن ها را بیش از اندازه بلند نشان ندهد. برای این موضوع، این افراد باید از انتخاب آیتم های هرچند پر طرفداری مانند شلوارهای کوتاه یا ژاکت‌های تنگ باید اجتناب کنند چراکه این ایتم ها بیش از حد توجهات را  به قد شما د جلب می‌ کنند و بیش از اندازه شما را بلند دیده نشان می دهند.

همچنین کت‌هایی که در اطراف شانه‌ها بیش از حد گشاد هستند نیز برای این دسته از اقایان چندان مناسب نیستند زیر ا بالا تنه ایشان را بیش از حد کوچک جلوه می دهند. باید بخاطر داشته باشید کت و شلوارها یا پیراهن های راه دار  نیز برای شما اصلا مناسب نیستند، چرا که شما را همچنان قد بلندتر از آنچه هستنید نشان می دهند، و این آخرین چیزی است که شما احتیاج دارید!

کدام کت و شلوار مردانه برای من مناسب است – کت و شلوار مشهد

کت و شلوار مناسب برای آقایان قد بلند

کت و شلوار های دو دکمه بهترین انتخاب ممکن برای این دسته از آقایان است. یقه‌های باریک و بلندتر به شانه‌های شما وسعت می‌دهند. برش متناسب برای شلوار نیز ، شلوار هایی  نه چندان اسلیم و تنگ است ، که فقط کمی در قسمت ساق پا تنگ تر می‌شوند و  در نهایت نیز بر روی کفش مقدار اندکی تا می خورند. پوشیدن یک جلیقه با قدی متوسط نیز بالا تنه را به دو نیمه مسایو تقسیم می کند و ظاهری ایده آل و یکپارچه برایتان می سازد.

 

۲٫آقایان کوتاه قد

برای آقایان با قد کوتاه ، مهم است که از کت و شلوارهایی در قسمت بازوها یا پاها یا بیش از حد بلند و یا گشاد هستند اجتناب کنند، زیرا شما را بسیار کوچکتر از آنچه هستید نشان می دهند. برای جلوگیری از چنین موضوعی، طول آستین را به هیچ وجه بلندتر از پایه بند انگشت شست خود انتخاب نکنید. کت و شلوارهای دو سینه نیز باعث می شود مردان با هر قد کوتاه تر به نظر برسند.

کدام کت و شلوار مردانه برای من مناسب است – کت و شلوار مشهد

کت و شلوار مناسب برای این اقایان

این گروه از اقاین بهتر است از کت و شلوار های اسلیم فیت با آستین‌هایی که درست قبل از انتهای مچ شما قرار می‌گیرد، استفاده کنند. همچنین برای انتخاب شلوار، از شلواری را انتخاب کنید که لبه شلوار دقیقا بالای رویه کفش تان قرار گیرد. ترکیب موارد گفته شده با کت و شلوارهای ساده یا راه دار و کفش هایی که پاشنه کمی دارند ظاهری پیچیده تر به شما می دهد که بدنتان را کشیده تر از انچه هست نشان می دهند.

 

۳٫آقایان درشت اندام

افراد با اندام درشت یا تنومند نیز باید از کت و شلوارهای دو سینه و طرح‌دار دوری کنند، زیرا باعث می‌شود عریض تر و پهن‌تر از آنچه که هستند به نظر برسند. همچنین گاها دیده میشود که گروهی از آقایان با اندام تپل تر، کت و شلوارهای گشاد را به منظور  پنهان کردن سینه یا شکم خود انتخاب می کنند ولیکن این موضوع در  در بیشتر مواقع نتیجه معکوس دارد. اگرچه انتخاب کت و شلوار های گشاد مناسب نیست، اما انتخاب کت و شلوارهایی که خیلی تنگ هستند نیز ظاهری ناهموار ایجاد می کند.

کت و شلوار مردانه - کت و شلوار مشهد - پوشاک اطمینان

کدام کت و شلوار مردانه برای من مناسب است – کت و شلوار مشهد

کت و شلوار عالی برای آقایان بزرگتر

بهترین انتخاب برای این افراد کت و شلوار های معمولی (و نه اسلیم فیت) است. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب کت و شلوار، زمان مناسبی را جهت امتحان سایزهای مختلف صرف کنید و کت و شلواری را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی بیشتری می کنید. به یاد داشته باشید، نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ! همیشه حد وسط را بگیرید بطوری که باید بتوانید یک یا دو انگشت خود را بین پارچه و پوست خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که شلوار شما خیلی بلند و  یا خیلی کوتاه نباشد – جایی در وسط بهترین است. نهایتا برای ایجاد  ظاهری راحت و در عین حال حرفه ای به دنبال یک پیراهن یقه پهن باشید و از پیراهنی ساده یا راهدار برای تکمیل استایلتان استفاده کنید.

 

 

۴٫آقایان با اندام عضلانی

انتخاب و پوشیدن لباس برای آقایان با بدن بدن عضلانی ممکن است به طرز شگفت آوری سخت و طاقت فرسا باشد. در عین حال، این به هیچ وجه بدان معنا نیست که اگر شما عضلانی‌تر از بقیه هستید، ماجرا جویی و داشتن استایلی جذاب برای شما غیر ممکن باشد. این دسته از آقایان باید توجه داشته باشند که هیچگاه طول بازوها را در اولویت قرار ندهند، چرا که پر واضح است که کوتاه کردن یک استین بلند بسیار راحت تر پهن کردن یک آستین کوتاه است. چنانچه به این موضوع توجه کنید تنها  نیاز به ایجاد تغییراتی جزئی توسط خیاط دارید. شلوارهای خیلی لاغر نیز باعث می‌شوند که بالا تنه شما بیش از حد بزرگ دیده شوند و تناسب میان بالاتنه و پایین تنه تان از بین برود و ظاهری نا متقارن داشته را تجربه کنید.

کت و شلوار مردانه - کت و شلوار مشهد - پوشاک اطمینان

کدام کت و شلوار مردانه برای من مناسب است – کت و شلوار مشهد

کت و شلوار عالی برای آقایان عضلانی

یک کت و شلوار راحت (و نه اسلیم) و در عین حال معمولی انتخاب مناسبی برای افراد با اندام عضلانی است. البته شرط چنین موضوعی آنست که توجه خاصی به تناسب اندامتان در اطراف شانه ها، عضلات دوسر بازو و ساعد ،به عنوان بارز ترین ویژگی های بدنتان، داشته باشید .در هیچ یک از این قسمت ها کت و شلوار نباید بیش از حد به سطح بدنتان نزدیک باشد. به عنوان اولویت اول، پیراهنی را انتخاب کنید که به خوبی روی سینه و شانه ها قرار بگیرد و با کفش هایی با کفی درشت ست کنید.

 

۵٫آقایان لاغراندام

تا همین چند سال پیش، خرید یک کت و شلوار مناسب و متناسب با اندام برای این دسته از افراد بسیار دشوار بود تا اینکه با ارائه برش اسلیم فیت، این انتخاب بسیار آسانتر شده است. با این حال صرفا اعتماد به برش اسلیم فیت کافی نیست و همچنان چند نکته وجود دارد که آقایانی که لاغرتر هستند باید در نظر داشته باشند. مهمترین نکته آنست که از انتخاب کت و شلوار خیلی تنگ اکیدا خودداری کنید، چراکه در آن روی سکه این انتخاب می تواند شما را بیش از اندازه لاغر و یا کارتونی نشان دهد، البته مراقب باشید با خرید یک کت و شلوار بیش از حد گشاد ، در این موضوع نیز زیاده روی نکنید.

کت و شلوار مردانه - کت و شلوار مشهد - پوشاک اطمینان

کدام کت و شلوار مردانه برای من مناسب است – کت و شلوار مشهد

کت و شلوار مناسب برای آقایان لاغراندام

همانطور که از نام آن پیداست، کت و شلوارهای اسلیم فیت انتخابی ایده آل برای آقایان لاغر اندام  است. اما هنوز باید اطمینان حاصل کنید که این نوع کت و شلوار به خوبی بر روی شانه ها قرار می گیرد و می توانید بصورت آزادانه حرکت کنید. از طرف دیگر سرآستین های کت باید به موازات پایه شست و ساق شلوار نیز باید درست در بالای روی کفش شما قرار بگیرند. نکته مهم دیگر برای پوشیدن کت و شلوارهای اسلیم فیت، انتخاب یک کراوات باریک و تقریباً به اندازه عرض یقه های کت و شلوار خودتان است. همچنین انتخاب کت و شلوارهایی ساده می تواند بسیار مناسب باشد، همچنین بهتر است طیف های رنگی روشن تر  را نیز در نظر بگیرید.

 

اگر که چه این روز ها با گسترش بازار مد و البسه رسمی انتخاب یک کت و شلوار مناسب در میان انبوه گزینه های پیش روی تان می تواند امری دشوار  به نظر برسد، اما بخاطر داشته باشید که  با رعایت نکات گفته شده در در این مقاله از وبلاگ مجموعه پوشاک اطمینان، در کنار در نظر گرفتن ترکیب های رنگی متناسب با همدیگر، می توانید تا حد زیادی  امیدوار به ایجاد یک استایل مناسب و ایده آل برای ظاهرتان در انواع موقعیت های رسمی ، دوستانه ، کاری و … باشید.

 

|برای مشاهده انواع کت و شلوار های اطمینان اینجا کلیک کنید|

صفحه اینستاگرام پوشاک اطمینان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی